NEDSÆTTELSE AF PANDORA A/S' AKTIEKAPITAL

NEDSÆTTELSE AF PANDORA A/S' AKTIEKAPITAL

April 22, 2014

På Selskabets ordinære generalforsamling den 19. marts 2014, blev det besluttet at nedsætte aktiekapitalen med nominelt DKK 2.027.438 ved annullering af nominelt DKK 2.027.438 egne aktier á DKK 1.

Bestyrelsen har i dag besluttet at gennemføre kapitalnedsættelsen hos Erhvervsstyrelsen. Efter kapitalnedsættelsen er Selskabets aktiekapital på nominelt DKK 128.115.820 fordelt på aktier á DKK 1 eller multipla heraf.

PANDORA designer, fremstiller og markedsfører håndforarbejdede og moderne smykker fremstillet af ædle materialer og til tilgængelige priser. PANDORAs smykker sælges i mere end 80 lande fordelt på seks kontinenter via ca. 10.300 forhandlere, herunder ca. 1.100 Konceptbutikker.

PANDORA blev stiftet i 1982 og har hovedkontor i København. PANDORA beskæftiger på verdensplan over 8.500 medarbejdere, hvoraf 5.900 arbejder i Gemopolis i Thailand, hvor virksomheden fremstiller sine smykker. PANDORA er noteret på NASDAQ OMX Copenhagen. I 2013 udgjorde PANDORAs samlede omsætning DKK 9,0 mia. (ca. EUR 1,2 mia.). For yderligere oplysninger henvises til www.pandoragroup.com.

For yderligere spørgsmål kontakt venligst:

Jakob Risom Langelund