ØGET UDBUD AF EKSISTERENDE PANDORA AKTIER

ØGET UDBUD AF EKSISTERENDE PANDORA AKTIER

November 14, 2013

Pandora A/S har modtaget følgende information fra Axcel III K/S 1, Axcel III K/S 2, Axcel III K/S 3, Pewic Holding ApS, Per Algot Enevoldsen og Christian Algot Enevoldsen:

I forlængelse af meddelelsen fra Goldman Sachs International, J.P. Morgan Securities plc. og Carnegie Bank A/S i dag om igangsættelsen af et accelereret bookbuilding udbud til institutionelle investorer, har Axcel III K/S 1, Axcel III K/S 2, Axcel III K/S 3, Pewic Holding ApS, Per Algot Enevoldsen og Christian Algot Enevoldsen besluttet at øge udbuddet af aktier i PANDORA A/S fra 13 millioner til 20 millioner aktier som følge af stor efterspørgsel hos investorerne.

Kopi af pressemeddelelsen fra J.P. Morgan Securities plc. vedhæftes.

PANDORA designer, fremstiller og markedsfører håndforarbejdede og moderne smykker fremstillet af ædle materialer og til tilgængelige priser. PANDORAs smykker sælges i mere end 70 lande fordelt på seks kontinenter via ca. 10.300 forhandlere, herunder ca. 1.000 Konceptbutikker.

PANDORA blev stiftet i 1982 og har hovedkontor i København. PANDORA beskæftiger på verdensplan over 7.300 medarbejdere, hvoraf 5.200 arbejder i Gemopolis i Thailand, hvor virksomheden fremstiller sine smykker. PANDORA er noteret på NASDAQ OMX Copenhagen. I 2012 udgjorde PANDORAs samlede omsætning DKK 6,7 mia. (ca. EUR 900 mio.). For yderligere oplysninger henvises til www.pandoragroup.com.

For yderligere spørgsmål, kontakt venligst:

Telefon: 3673 8213

Telefon: 4323 1739