FINANSIEL KALENDER 2016

FINANSIEL KALENDER 2016

November 10, 2015

PANDORA har planlagt følgende datoer i 2016 for regnskabsmeddelelser, ordinær generalforsamling samt udbetaling af årlig dividende:

9. februar 2016             Årsrapport 2015
16. marts 2016 Ordinær generalforsamling
21. marts 2016 Udbetaling af årlig dividende
10. maj 2016 Delårsrapport for første kvartal 2016
9. august 2016 Delårsrapport for andet kvartal 2016
1. november 2016 Delårsrapport for tredje kvartal 2016

Forslag fra aktionærer til behandling på den ordinære generalforsamling onsdag den 16. marts 2016 skal være Bestyrelsessekretariatet i hænde senest tirsdag den 2. februar 2016. Forslag skal sendes pr. brev til PANDORA A/S, Bestyrelsessekretariatet att.: Lars Jensen, Hovedvejen 2, 2600 Glostrup, eller pr. e-mail til legal@pandora.net.

Indholdet af denne meddelelse får ingen indflydelse på PANDORAs finansielle forventninger til 2015, som senest blev meldt ud i forbindelse med delårsrapporten for 3. kvartal 2015 den 10. november 2015.

PANDORA designer, fremstiller og markedsfører håndforarbejdede og moderne smykker af høj kvalitet til tilgængelige priser. PANDORAs smykker sælges i mere end 90 lande fordelt på seks kontinenter via ca. 9.500 forhandlere, herunder mere end 1.600 konceptbutikker.

PANDORA blev stiftet i 1982 og har hovedkontor i København. PANDORA beskæftiger på verdensplan over 15.000 medarbejdere, hvoraf ca. 10.400 arbejder i Gemopolis i Thailand, hvor virksomheden fremstiller sine smykker. PANDORA er noteret på NASDAQ Copenhagen. I 2014 udgjorde PANDORAs samlede omsætning DKK 11,9 mia. (ca. EUR 1,6 mia.).

Mobil 3045 6719
Director, Group Communications